مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

مارک و پولو

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ

خیلی پیش تر با آقای منصور ضابطیان از طریق کانال تلگرامشون آشنا شده بودم. متوجه شدم که سفر زیاد میرن و چیزهای خوبی درباره سفرهاشون مینوشتن.
تا اینکه کتاب مارک و پولو و مارک دو پلو رو خریدم. فعلا کتاب اول رو خونده ام و این هم نظرم درباره این کتاب:
من کلا سفرنامه رو دوست دارم. سفرنامه های این کتاب خیلی شبیه سفرنامه های معمول نبودند و بیشتر درباره برخورد با مردم کشور ها بودند. اکثر عکسهای کتاب هم از جاهای دیدنی و معروف اون کشور ها نبودند بیشتر از مردم کشورها بودند.
سفرنامه هایی که بیشتر دوست داشتم اینها بودن:هند،آمریکا، کره جنوبی، اسپانیا و فرانسه(به علت علاقه شخصی خودم به فرانسه و به خصوص پاریس). 

کلا کتاب نسبتا خوبی بود و البته اواخرش بهتر از اوایلش بود. اما فعلا نمیخوام برم جلد دومش رو بخونم علتش رو نمیدونم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">