مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

مادمازل شنل

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۲۴ ب.ظ

حدس میزدم که قراره خوندن کتاب مادمازل شنل خیلی طول بکشه چون قصه ای از موفقیت هاست و احتمالا عاری از هر چیز جذب کننده به جز شوق موفقیت ؛ اما اینطور نبود و این کتاب به غایت جالب بود. یکی همین به موفقیت رسیدن یک خانوم بود که واسم جذابیت بالایی داشت، یکی هم زندگی در کنار هنرمندان و نویسنده ها و امکان سفرهای‌ متعدد و خلاصه چنین زندگی‌ای! به نظر خیلی ماجراجویانه بود زندگی پس از ثروتش.

یه سری جملات از کتاب هم در ادامه مطلب هستن که شاید با چندتاییش کاملا موافق نباشم . مثل زنان باهوش تر از آنند که به افکار عمومی بها ندهند.

و اما کوکو شنل، کسی که فقیر بود، رویا داشت و در عالم مد و لباس ماندگار شد. 

 

 

*مد بلاهت نیست.

*به مرور زمان خواهند فهمید که اگرچه پرنسس‌های هالیوودی در دامن های ولی دیور میرقصند و در دنیای رویایی قصه ها به سر میبرند،اما زنان معمولی در زندگی واقعی قادر به پوشیدن انها نیستند. نباید که چنین بپوشند. مد، بلاهت نیست.

*زنان باهوش‌تر از آنند که به افکار عمومی بها ندهند.

*«اره باید یه کسی بشم» پیش از این هرگز به چنین ایده ای نیندیشیده بودم. حتی واقف نبودم که من در من ریشه دوامیده است.

*نمیخواستم احساسات یا ترس مانع پیشروی ام شوند.

 

*باید خودباوری داشته باشم.

 

*-تو مثل یه بچه میمونی. هیچوقت فکر نمیکنی چه اتفاق بد غیرمنتظره‌ای ممکنه پیش بیاد.

-واسه اینکه تا وقتی تورودارم ممکن نیست اتفاق بد غیرمنتظره ای پیش بیاد.

*اگر بی بال به دنیا آمدی، مانع رشد بال‌هایت نشو.

*اخلاق مسئله کوچیکه که تفاوت بزرگی ایجاد میکنه.

*گفت همیشه مجذوب آدم‌هایی میشود که احازه نمیدهند موانع، سد راه موفقیتشان شود.

*شما یاد گرفتین مه با جای جنگیدن با طوفان، خودتون رو در مسیر باد رها کنین و بذارین باد شنا رو ببره. خیلی‌ها تلاش میکنن اونچیزی بشن که ازشون انتظار میره درحالی که من و شما و هر دو میدونیم اون چیزی که از ادم انتظار میره، اون چیزی نیست که ادمآرزوش رو داره. 

*فرمان‌روایی از آن شجاعان است!

*تو از غرورت رنج خواهی کشید.

*کهن‌سالی هزینه گذران عمر بود و شرمی در آن وجود نداشت.

*من انقدر مغرور نیستم که امروز وانمود کنم، خبر دارم که فردا چگونه خواهد بود

*تجملات کمتر زیبایی افرون‌تر است.

*هیچوقت در مقابل چالش کم نیار.

*تو هم عاشق بودی هم معشوق. این تمام چیزیه که ادم میتونه از زندگی بخواد.

*نوعی صداقت ویژه‌ای داشت که قابل اعتماد بود و حتی زمانی که برخورنده میشد از آن تاسی نمیکرد.

*مقاومت در برابر پیشرفت موجب نابودی و انقراض میشود. 

*بعد یک لحظه به خود اجازه دارم که احساس ضعف کنم و بر انچه از دست میرفت، غصه بخورم. همین. تنها یک لحظه. آنگاه ترها را قفلکرده و کومبون را ترک کردم. شتابان به سمت لیتر رفتم تا از‌ آنجا راه فراری پیدا کنم. دیگر پشت سرم را نگاه نکردم.

*این ترفندی قدیمی بود که بلد بودم:«از یک نویسنده درباره اثرش بپرسی همه چیزهای دیگر را فراموش میکند.و مثل همیشه این بار هماین ترفند به کار آمد.

*زندگی ام خوشایند نبود، بنابراین دوباره آفریدمش.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">