مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

برنامه های سفر

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ

امشب کلیییی خسته ام و بدنم درد میکنه که برای من نشونه سر پا بودن زیاد از حده. کل این هفته هر روز بیرون بودم و شارژ بیرون بودنم کاملا تموم شده. 

شنبه چندین ساعت تو آژانس بودیم واسه خرید بلیط، یکشنبه کلاس آبرنگ رفتم ک برق نبود و باز عصر برای یه سری کارا رفتیم آژانس فکر کنم یکی دو ساعتی اونجا بودیم. بعد دوشنبه نوبت دکتر داشتم و کافه رفتم و بعد باز آژانس :))) امروز هم به جای یکشنبه کلاس آبرنگ داشتم و ظهر هم نوبت ارایشگاه. باز عصر یکم با مامان رفتم بیرون واسه بنزین زدن و اینا.

خلاصه منی که عادت دارم بعد یکی دو روز زیاد بیرون بودن حتما یک روز حداقل بمونم خونه، این هفته یکم اذیت شدم چون رو دور تند بود و ذهنم حسابی شلوغ واسه برنامه های سفر و سرکار و... یکم استرس دارم اولین باری هست که وسط سال کاری میرم سفر از موقعی که کارمو شروع کردم. ولی حداقل زمان خوبیه تعطیلات هست و خلوت تره معمولا سرکار. امیدوارم همه چی خوب پیش بره. به امید خدا فردا رو کامل میمونم خونه تا شارژ بشم و ادامه برنامه ریزی ها و روتین روزانه خودم. بعدم که احتمالا پنجشنبه چمدون میبندیم و جمعه یه سری تسک های کاریم رو انجام میدم. 

فعلا برم دیگه :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">