مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

شلوغ پلوغ

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

این روزا استرس دارم. دنبال کارای اداری یه مدرک هستم و فردا قراره هفت صبح پاشم برم یه اداره. قبلا تماس گرفتم و به شدت بی ادب و بی شخصیت بودن. الان موندم چطوری رفتار خواهند کرد :)  و اگر به خاطر این موضوع نبود شاید استرس کمتری داشتم. امیدوارم که خوب و سریع حل بشه و بعدم بقیه کارا رو حل کنم و تموم بشه همه چی.

دیگه اینکه این روزا انگار گم شدم. کارای زیادی دارم و نیاز دارن استراحت کنم. خوشبختانه شنبه تعطیله و دو روز استراحت دارم. اینطوری بازم خوبه یکم امیدوار میشم و میگم این چند روز که تموم بشه دیگه آروم میشم. البته امروزم کار اداری داشتم نیم ساعته انجام شد خدا خیر بده به دختری که مسئول بود. 

خلاصه که اینا. راستی آشپزی هم خوب داره دیش می‌رن دیروز ماکارونی درست کردم که نسبتا خوب بود اما جای بهتر شدن داشت. البته یه قسمت بدش اینه که شب غذا میپزم و ظهر غذا یکم مونده اس اما واقعا نمیرسم صبح.

دیگه چی؟ امیدوارم یه چیزی ک تو ذهنمه اوکی بشه. یه چیز کاری هست. 

دیگه امروز رقتم خونه مامان بزرگم و برام آش پخت. نم نم بارون میومد خیلی قشنگ بود. کلی هم فالوده بهم داد. هوا چقدر بهاااری و زیبا

امیذوارم فردا کارم زود انجام بشه برگردم سرکار. البته یه سری کارامو امشب انجام دادم. بدترین قسمتش اینه که ویراستار هم فردا نیست یه تایمی رو. امروزم آنقدر حرص خوردم از دست نویسنده ها. واقعا بعضیاشون خوب نیست کارشون. تازه ددلاین هم رعایت نمیکنن. دو نفرو قطع همکاری کردم، یه نفر تازه استخدام شده بود و یک کار تحویل داد و تازه به ذهنش رسیده بود بگه سه روز در هفته نمیتونه کار کته! یعنی بعد از مراحل استخدام و تست و کار اول تازه فهمیده باید بگه! چقدر بعضیا بی ملاحظه ان واقعا. بی نظم و همه چی. 

خب اینم از امروز ‌پراسترس. مطمئنم هفته دیگه بهتر خواهد بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">