مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کار اداری

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ

امروز رفتم ادامه مدنظر که مشخص شد اشتباه رفته بودم و باید اداره خیلی نزدیکتری تو شهر خودمون میرفتم =))) یعنی ۱/۵ ساعت الکی رفتم اومدم البته کارم تو اداره دوم زود انجام شد و خیلی خوش اخلاق و خوب هم بودن. دیگه اینکه گفتن نامه طول میکشه امیدوارم اینم درست شه دیگه همه چی خوب و تموم میشه. ولی الکی استرس داشتم هیچی نبود، خداروشکر

و بعد به موقع ۹:۴۰ اینا رسیدم سرکار مثل هر روز خوب بود و یعنی دقیقا تایم تحویل کارام بود، بعدم جتی وقت کردم برم عکس ۳*۴ بگیرم واسه دیپلم کلاس زبان. روز پر برکتی بود :)

الانم بارون بهاری خوشگل داره میاد. شاید یکم مدیتیشن کنم و کتاب بخونم. عصرم برم عکسمو بگیرم. دیگه؟ پیامای کاری و فیلم: دلم میخواست قیمه نثار هم درست کنم. شاید حال داشته باشم و شد. نمی‌دونم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">