مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزهای قشنگ بهار + آخرین روزهای اردیبهشت عزیز

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

دیشب رقتیم خونه مامان بزرگ و خیلی حس خوبی داشت. یه مدت بهش خیره شدم و حقیقتا احساس عشق می‌کردم .

بهش گفتم مرغا چقدر تنده گفت هیچی نگو دگ غذاتو بخور =)))

عادت کردم عصرها یکم برم بیرون خریدامو انجام بدم، آنقدر خوبه. امروز مثلا ی نوتلا بی ردی گرفتم و قرص آهن و پسته واسه مامان و چند تا چیز. 

فردا هم فکر کنم برم شلوار جین بحرم، ولی بعد این دیگه تا آخر خرداد لباس نمیخرم چون طبق برنامه عمل نکردم و کلی لباس خریدم. دیگه مانتو شومیزی هم نمیخوام کلی گرفتم بسه.

سرکار هم نسبتا خوبه فقط نویسنده نیاز دارم. دیگه چی؟ اها تلاش می‌کنم به نکات پادکست /ای۷ن نق-طه عمل کنم، و خوبم هست: مثلا خواستن از محل شادی و سرشار بودن و احساس خوشبختی در زندگی و دیدن چیزایی ک داری. 

خدایا شکرت برای همه چی .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۳۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">