مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

جواب ایمیل

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۳۳ ق.ظ

مدتی بود که دلم میخواست کلاسای مختلف برم اما کوتاه و همینطوری! ولی الان چند روزه تصمیم گرفتم به صورت حرفه ای به علایق خودم بپردازم. فکر رهایی بخش و خوبیه به نظرم. حداقل فعلا. اینطوریه که کارم فقط همونی ک هست+ کلاس زبان و خوندن لغت تو خونه + کیک درست کردن و تزیینش، البته کتاب خوندن هم هست. همینطور کلاسای آنلاین رو می‌خوام داشته باشم مثلا کلاس معین ۸ف۰ر:جی ک تموم بشه دیگه می‌رم سراغ یه کلاس خیلی خوب درباره ی چیزی :) . البته حدس می‌زنم خوب باشه. 

دیگه چی؟ اهان متوجه ی چیز ناراحت کننده شدم امروز اما خیلی ناراحت نیستم ! عجیبه. من الان یک ماه و نیمه درست که منتظر ایمیل یه نشر بودم درباره کتابم و هفته ای یکبار ریمایندر گذاشته بودم ایمیلم رو چک می‌کردم و گاهی هم رندوم. امشب گفتم بذار آدرس ایمیلش رو سرچ کنم ببینم چیزی نیومده، و متوجه شدم حدودا شش روز بعد از ایمیل اولیه بهم جواب رد داده بودن و بدتر از اون اینه که تمام مدت منتظر بودم! خیلییییی بد بود! اما الان بهتر شد تکلیفم مشخصه و چند جا پیام دادم و قراره تماس بگیرم. 

امشبم همینطور رقتم عصر بیرون بعد مدتها از جایی ک آیس لانه اش رو دوست دارم خرید کردم. بعدم همینطوری زنگ زدم به دوستم و رقتم دنبالش. یکم گشتیم و بعد سیب زمینی گرفتیم خوردیم. و منی که می‌خوام رژیم بگیرم!!! کاش از فردا رژیم بگیرم این چند روز غذاهای خوشمزه داشتیم امروزم ک عدس پلو با گوشت که غاشقشم. 

فردا هم ت(عطیل۹ه . اول میخواستم کار کنم اما بعد دیدم نویسنده ها کمن و تعطیل کردم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۰۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">