مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بیرون زیاد

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۳۳ ب.ظ

یعنی من دو شب پیش که تا سه و نیم بیدار بودم تو اینترنت میچرخیدم هنوز مشکل کمخوابی دارم  فقط خداروشکر فردا جمعه اس. دیروزم رفتیم ناهار بیرون عمارت مشیر اما خیلی غذاهاشو نداشت دو سه مدلم ما دوست نداشتیم برا همین نوشیدنی خوردیم جانان و دلبر اگه اشتباه نکنم، بعد جاش هم خوشگل بود اما من او‌وونقدر دوس نداشتم. نمی‌دونم یه حسی دارم چرا :) شاید چون خیلی اطراف بازار به شدت خلوت بود حس بدی گرفتم. احساس غریبانه طور :) وگرنه قشنگ بود. بعد رفتیم ناهار تچر که واقعا کیاب ترکیش محشره. بعدم چای رایگان دادن بهمون :) بعد دیگه میخواستیم با فامیلمون خدافظی کنیم بره مکه به امید خدا. رفتیم دم در اما هی اصرار کرد رفتیم بالا و کلی خوش گذشت کنارشون حرف زدیم و نی نی رو دیدم که دوسش دارم. 

‌بعدم بالاخره اومدیم خونه اما مامانم احساس سرماخوردگی داشت واسه همین امروز بردمش دکتر. امروزم کلی شلوغ بودم سرکاااار. اما خداروشکر فعلا کاری ندارم و تصمیم دارم کتاب بخونم کلی .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۰۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">