مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

این روزای قشنگ

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

میخواستم خیلییی بیشتر اینجا بیام ولی نشد چون همش تصمیم میگیرم روی پیج کتاب کار کنم و بعد میبینم نتیجه بخش نیست امیدمو از دست میدم و بارها و بارها این چرخه تکرار میشه. حالا فکر کنم از اون فازهای نا)امیدی رو دارم الان و نمی‌دونم دیگه آیا بخوام رو پیج کار کنم یا نه. هرچند داره جواب میده اما اونجوری ک میخوام نیست. 

 

بازم اگرم بخوام کار کنم ترجیحم اینه که شخصی کمتر باشه و بیشتر ک@تاب. حالا خلاصه این علت نیومدن بود. 

این روزا دارم رو خودم کار می‌کنم و از وقتی این کارو انجام میدم یعنی تقریبا اول امسال احساس می‌کنم عوض شدم و البته هنوز جا داره کار کردن اما خیلی خوشحالم از این وضعیت. میخوام کتاب های ا:شو رو هم شروع کنم و پادکست هم که هست. یه دوره آنلاین هم گرفتم برای رابطه ع-اطفی که دوسش دارم واقعا. یک روز درمیون گوش میدم و ی روز درمیون زبان. 

دیگه اینکه این دو روز تعطیل بود خیلی کیف داد هرچند دلم میخواست صبح ها بیشتر بخوابم اما زیاد نمیتونم. امشبم میرم ی پیتزای جدید اومده امتحان کنم . راستی دیروز با بابا تور سبزه حیاط رو وصل کردیم و الان آفتاب خیلی کمتر شده. البته بابا همه کارا رو کرد من یکم سیم دادم بهش و اینا. 

امروزم اگه شد کیک زردالو میخوام بپزم خیلی وقته منتظرشم تازه امروز زردالو بابا آورد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">