مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روز خاص خودم، تولدم

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

خب امروز تولدمه. البته جشن امروز نیست اما امروز نوزده خرداد دوست داشتنی و خاص خودمه که خیلی دوسش دارم. داشتم فکر میکردم از اینکه یک سال دیگه گذشته و زندگی کردم خوشحالم. میدونم همه چی خوبه و همه چی به وقت خودش اتفاق میفته و دنیا چیزایی ک لازم دارم رو بهم میده. همه چی درسته و عالیه. همه چی بی نظیره، خداروشکر بابت همه نعمت هاش و مطمئنم همه چیزایی ک میخوام رو به دست میارم. 

امروز صبح تا یازده مثل همیشه سرکار بودم و بعد مدیتیشن با پادکست مورد علاقه ام و بعد گوش دادن به یه پادکست مورد علاقه دیگه و الانم خوندن کتاب /فرداها که خوشم میاد ازش. 

برای تولد روز خوبیه :) عصرم خرید دارم مژه مصنوعی واسه تولد و سر زدن به گلفروشی: چقدر قشنگه همه این کارای تولدی :) عاااشقشونم. هوای کمی گرم و کیک و گل و بادکنک و آرایش. اینا تولد منن ؛) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">