مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

این روزای تابستونی

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۲۴ ب.ظ

باورم نمیشخ فقط به خاطر ثبت نام کلاس آبرنگ این همه هیجان زده ام!!! :) یعنی اگه میدونستم آنقدر خوشحالم میکنه زودتر انجامش میداذم. بعد از اتمام کلاس زبان تو اردیبهشت میخواستم منتظر ترم جدید بمونم اما همچنان خبری نشده بنابراین دنبال کلاس بودم. میخواستم برم چیزای جدید اما بعد تصمیم گرفتم بچسبم ب علایق خودم مثل آبرنگ. تازه جایی ک رفتم خیلی لوکیشنش خوبه و نزدیک هم هست و جا پارک و همه چی. و اینکه کلاس سفال هم دارن شاید بعدا برم. بعد میخوام ی دوره سل@ف لاو از این نق)طه هم بگیرم ک بابت تمریناتش هیجان زده ام. 

و اینک رفتم ی تخته شاسی و ی مقوا گرفتم و خیلی حس خوبیییی دارممممم خلاصه. امیدوارم خوب پیش بره. ولی جدی از اتمسفر جاهایی ک لوازم نقاشی میفروشن خیلیییی خوشم میاددددد. رنگ و روغن هم دوست دارم شاید بعدا رفتم. اما سبک رئال نه. 

دیگه چی؟ پادکست هست، فیلم، کتاب، کارم، هفته ای یکبار زبان خودم میخونم فعلا، ی کار دیگه هم شروع کردم برای خودم و کار کردن رو خودم که بابتش هیجان زده ام به شدت. این ماه از سایتی که آموزش دارم روش پول خوبی گرفتم و باهاش ی شومیز خوشگل واسه مهمونی م@که ای چهارشنبه خریدم و کلاس آبرنگ و تازه اضافه میاد برای دوره روانشناسی ؛) خدایا شکرت که پولمو جوری خرج می‌کنم که دوست دارم. شکر خدای را از همه چیز حقیقتا. 
راستی مدیتیشن کم شده اما از فردا حتما باز انجام میدم، ژورنالینگ هم اینجا رو ترجیح میدم، مایندفول هم به امید خدا از فردا. 

تازه یه چیزی شاید بریم سفر به زودی اگه بشه بابتش خیلیی هیجان زده ام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">