مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

جبران خواب

جمعه, ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

 دیروز حدود دوی ظهر خوابیدم تا شیش، برا همین شب تا نزدیک دو بیدار بودم و صبح تا یازده خوابیدم! ظهر هم دو سه ساعتی خوابیدم ‌و فکر کنم دیگه کمبود خواب روزای اخیر جبران شد. کتاب الکترونیکیم رو تموم کردم و دو قسمت سریالم رو دیدم با چیپس و پفک ترکی که به خوبی اونایی ک همونجا خوردم نبود. میخواستم شومیزی ک دیده بودم رو آنلاین سفارش بدم اما سایزبندیش تموم شده بود. امیدوارم موجود بشه باز. 

راستش خیلی رو مود کار کردن واسه فردا نیستم اما بارها قبلا اتفاق افتاده چنین حسی و میدونم به خوبی همه چی انجام میشه. یکم از روتین هام دور بودم این روزا مثلا پادکست و کتاب که امروز سعی کردم بهشون برگردم. امیدوارم دوازده خوابم ببره که خوابم هم درست بشه. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">