مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

همش غذا :)

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ

امشب با ستاره کلی چیز خوردیم اول تونلا و کره بعد پنیر و نون خشکه بعد من دوغ خوردم بعد ستاره نودل درست کرد یکم خوردم منم. خلاصه که ول نمیکردیم =))) دیگه بعد مامانم گفت ساندویچ میخوای گفتم نه یکم فیلم اینا دیدم. دیروز داشت نتم تموم می‌شد زمانش ۲۸ گیگ داشتم کلی دانلود کردم. 

عصر دیروز با دوستم فاطی رفتیم بیرون براش سوغاتی کرم دست و اسپری مو گرفته بودم. اونم برام ی جعبه شکلات گرفته بود. رقتیم کافه ی نوشیدنی به اسم اهورا خوردیم که شیرین بود با طعم جدید و بعدش رقتیم ی فست بود جدید که باز شده مرغ خوردیم و قارچ بد نبود. سیباش خوب بود. در اصل ی فست بود زنجیره ای هست که اولین باره میاد شهر ما اما من عاشق اون پیتزا فروشی نسبتا جدیدی هستم که با دکور آبی و طعم خوب پیتزاش قلبمو میبره :)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">