مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

گلخونه و نی نی

شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸ ق.ظ

امروز عصر هم باز برنامه ام پر شد. اول رقتیم خونه مامان بزرگ و همگی رفتیم گلخونه سپاهان که خیلی بزرگه و به جز گل و گیاه چیزای تزیینی داره. دلم می‌خواست ی بن سای بگیرم اما تو اتاقم خیلی جا نیست. فعلا ی بسته بذر بابونه گرفتم و میخوام بکارمش خیلی وقتهههه میخواستم. 

بعد رفتیم سورب؛ان شام خوردیم که واقعا بد بود حقیقتا یعنی برنج افتضاح جوجه چنگی ب دل نمیزد سرویس دهی از همه بدتر. ی منوی ساده رو دو سه بار گفتیم تا آوردن دیگه بقیه چیزا بماند. 

بعد مامان بزرگ رو رسوندیم و گلاش ک اسطوخودوس و خورشید و کرفس بود رو گذاشتیم خونه اش که دیدم رهام عزیزم اونجاست. تا نشستم پیشش اومد بغلم  و کلی خندید و چسبید بهم! واقعا کیف داد اخه مدت زیادی بود ندیده بودمش و اصلا نمیدونستم منو میشناسه هنوز، الانم نمی‌دونم منو شناخت یا کلا چون آدم جدیدی بودم خوشش اومد اما بیشتر از همه منو دوست داشت :) بعدم دو تا دندون کوچولو دراورده و چهارپا راه میره واقعاااا دوسش دارم. 

امروز یکی از دوستامم گفته بود بیا خونمون ک اونم نی‌نی داره و حتما میخوام برم. 

اینم بی ربطه اما رو مخمه ی شومیز ترک خیلی خوشگل ک مدتها بود میخواستم رو خریدم قبل سفر و فقط تو فرودگاه تنم بود. بعد شستم با دست و بعد دیدم که وا دکمه هاش تقریبا به زور بسته میشه یعنی آب رقته بود خیلی ناراحت شدم گرون هم بود و دوسش داشتم اصلا انتظار نداشتم اینطور بشه. واقعا شومیز ترک ها اونقدرم خوب نیستن یکی دیگه هم داره به محض اینکه شستم داخلش چروک های ریز ایجاد شد که هرچی اتو زدم نرفت. حالا شاید بعدا بدمش خشک شویی.

یکی هم که از استانبول خریدم اونم تنگه =)

ولی کیفم خیلی خوبه از دیروز استفاده کردم ی چرم خیلیییییی نرم هست و قسمتای طلاییش خیلی خوش رنگه فقط کاملا دایره ای نمی‌ایسته که بعدا درستش می‌کنم. 

راستی امروز صبح قهوه ترک درست کردم که دوست نداشتم اما بعدا با شیر هم میخورم، با خامه ک خوب نشد. البته اخیرا قهوه زیاد خوردم کلا رغبت زیادی ندارم.

ی چیزی افتاده تو ذهنم ک برم رشته ادبیات بخونم! واقعا دوست دارم اما برای کارم قطعا نمیرسم برم دانشگاه اگه غیرخضوری بود خوب می‌شد شاید درباره اش تحقیق کنم. نمی‌دونم آماده چنین چالشی هستم یا نه اما قطعا میدونم که عاشق ادبیاتم. اگه به خاطر عربی نبود که احتمالا حتما انجامش میداد. حالا باز فکر می‌کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">