مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کلاس آبرنگ

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲ ق.ظ

یکی از خاطره هایی ک از بچگی یادمه و فکر کنم اولین خاطره ام باشه، وقتیه ک زیر درخت نشسته بودم ی جایی ک نمی‌دونم کجاست، ی دفتر رنگ امیزی داشتم و ی نفر بهم گفته بود باید از خط بیرون نزنم اما یادمه کلی اشتباه رنگ زده بودم. 

بعد ها تو کلاس هنر همیشه مشکل داشتم مخصوصا تو راهنمایی که متنفر بودم از هنر چون نمیتونستم ی گلابی بی نقص بکشم و برای همیشه فکر میکردم من و هنر میونه ای نداریم. تا اینکه فهمیدم سبک های دیگه ای هم هست! مجبور نیستم سیب بکشم میتونم ی طرح بکشم ک هیچی نیست! و موندم چرا هیچکس اینا رو بهمون یاد نداد؟ داشتن سبک خودمون رو یاد نداد؟! همش ی چیز میکشیدن میگفتن از روی این بکشین. سیستم آموزشی مون رو کلا قبول ندارم الان نمی‌دونم چطور شده اما اون موقع که بد بود. 

در نهایت اینو میخوام بگم که تو پینترست ی طرح از گل افتابگردون دیدم با راپید و طراحی رهای رها که خیلی کیف داد بهم. تو کلاس سه چهار تا ازش کشیدم و آخری خوب شد. اصلا تا دیدم تو پینترست گفتم این منم! انقدر خوشم اومد. میخوام روش کار کنم و همین سبک رو ادامه بدم فعلا. 

عاشقشم! کاش زودتر میشناختم اما الان هم اوکی هست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">