مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

یک روز خردادی :)

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۹ ب.ظ

خوندن کتاب "پیرزنی که تمام قوانین را زیر پا گذاشت" خیلی کند پیش میره. اصلا کتاب جالبی نیست.شاید قراره طنز باشه ولی بیشتر مسخره س.البته این نظر منه.

بیشتر وقتا از روی بیکاری میخونمش و کلا جذبش نشدم.برخلاف بقیه کتاب هایی که اخیراً خوندم که بعد از مدتی جذبم میکردن این کتاب اصلا جذبم نکرد.


پی نوشت: امروز روزه ام :) خوشحالم که چنین توفیقی دارم. درحال حاضر گرسنه ام. و دارم به همه ی خوراکی های مورد علاقه ام فکر میکنم :) کلا شکمو ام ولی این دفعه روزه زیاد از بابت هوس کردن چیزی فشار نیاورد.چون قبلا خیلی خیلی هوس خوراکی های مختلف میکردم.البته این به این معنی نیست که این دفعه اصلا هوس نکردم،فقط کمی کمتر از قبل بود :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۷ چ‍[نا] گوارا
کلا نشر آموت کتاباش همینه :)))
پاسخ:
ولی من بقیه کتابایی که از این نشر خوندم دوست داشتم.فقط این یکی رو نه :)
من به شخصه برای رفع تشنگی و گشنگی میرم فیلم و سریال مورد علاقه ام رو میبینم یا یه call of duty ، کلشی ، چیزی بازی میکنم
به شما هم پیشنهاد میکنم

این همه کتاب خوب
چرا کتابی که حس خوبی ندارید بهشو میخونید؟
پاسخ:
بله منم حسابی فیلم دیدم :)
خب اینجوری هم نیست که کاملا ازش بدم بیاد.فقط چیزی نیست که خیلی جذبم کنه.و اینکه ترجیح میدم کتابی رو ناتموم کنار نذارم، مگر اینکه دیگه خیلی ازش بدم بیاد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">