مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

مورد علاقه های دوست داشتنی :)

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

امشب رفتیم برای مادرم و دوستش کفش بگیریم که اونا کفش گیرشون نیومد.از همون اول من و دختر دوست مادرم از بقیه جدا شدیم و تنها رفتیم کل مجتمع پارک و اوسان رو گشتیم برای مانتو.بیشتر دلم یک مانتوی آبی آسمونی میخواست اما چیزی که در نهایت خریدم یک مانتوی زرشکی با راه راه سفیده.بعدش هم رفتم یک تی شرت طور سفید با طرح خوراکی (پیتزا،نوتلاو...)  برای زیرش گرفتم و یک سرکلیدی پشمالوی زرشکی :)

خب فعلا خرید هام تا حدودی تموم شدن اما یکی دوتا خرده ریز مثل دستبند و قوطی فلزی موندن.

خیلییی کم مونده به دانشگاه رفتن.نمیدونم چرا حالشو ندارم.همچنین حال فیلم دیدن برای پروژه مون.امیدوارم حسش بیاد.بیشترین چیزی که حالشو دارم استراحت و خرید و بیرون رفتنه :) و البته فیلم و کتاب. به همین زودیا باید برنامه ریزی کنم که با وجود پروژه و بقیه درس هام وقت برای کارهای مورد علاقه ام هم داشته باشم. هرچند با شناختی که از خودم دارم به زودی ساخت پروژه هم یکی از مورد علاقه هام خواهد بود :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">