مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

رنگ کردنی

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ب.ظ

امشب بعد از خوندن چندفصل از بخش اول کتاب زبان گلها برای بار دوم، یهویی تصمیم گرفتم برم کمی دفتر رنگ کردنیم رو رنگ کنم.یکی از صفحات رو به صورت تصادفی باز کردم و شروع به رنگ کردن همون کردم.اول ستاره های لباس دختر رو زرد کردم،نتیجه کار چشمگیر شد.بعدش پس زمینه رو کمی قرمز و دامن رو قرمز پررنگ کردم. اولش میخواستم این کارهارو با صورتی انجام بدم اما نهایتا قرمزش کردم.

بالاخره کلش رو رنگ کردم،درحالی که تصمیم داشتم فقط قسمتی از اون رو رنگ کنم و بقیه اش رو بذارم برای بعد.

همچنین در حال رنگ کردم داشتم به این فکر میکردم که وقتی این دفتر رو کاملا رنگ کردم چه دفتر رنگ کردنی بخرم و از کجا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۲۸ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۱۰ مجنونِ لیلی
:) 
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">