مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

شاپ تایم

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۴ ب.ظ

امروز صبح توی کلاس زبان راجع به غذاهای سرپایی(snack) حرف میزدیم و من به "کاچی" اشاره کردم.همچنین طرز تهیه اش رو به انگلیسی گفتم،فکر میکنم ظرز تهیه درست رو گفتم :)

 ریدینگی که برای جلسه بعد باید میخوندم درباره مولتی تسکینگ بود و اینکه چقدر این روزها ادمها چند تا کارو با هم انجام میدن.نوشته بود که انجام چند کار باعث حواس پرتی و هدر دادن وقت و استرس میشه و خوبه که قبل از اتمام کاری سراغ بعدی نریم.به نظرم قابل تامله.

عصر هم رفتیم خرید و کلی خرید کردیم چون بالای سیصد تومن شد بهمون گفتن یه کارت هدیه انتخاب کنین که من انتخاب کردم و صد تومن برنده شدیم که باهاش یه شومیز و یه بلوز گرفتیم. :)

بعد هم رفتیم کافی شاپ دوست داشتنی شیک نوتلا خوردیم و الانم احتمالا کتاب "عشق سالهای وبا" رو بخونم. دیگه اینکه رژیم این روزا خوب پیش میره و برنامه رسیدگی به خودمم هم تقریبا خوبه فقط باید جدی تر دنبالش کنم. و همینا :)

+خدایا واقعا شکرت، تو چقدر بزرگی. خدا توکل کنندگان را دوست دارد .❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

مولتی تسکینگ که خیلی خوبه!!! فقط باید بهینه باشه و به همه پروسس ها یک اندازه برسه که گرسنگی پیش نیاد... :))
پاسخ:
بله اما این در دنیای واقعی شاید خیلی آسون نباشه :)
من خودم خیلی مولتی تسکینگ هستم! اما میخوام کمی امتحان کنم نباشم ببینم چه جوریه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">