مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روز نمره

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۱۹ ب.ظ

امروز روز نمره گرفتنم بودددد :)))) اولش امتحان زبان ماشین داشتیم که خیلیی کم خوندم و فهمیدم چیزی زیادی ازش یادم نمیمونه چون کداش خیلی عجیب غریب بود و منم دیگه تلاش نکردم، اما طبق ایده من به استاد گفتیم ما خوندیم ولی یه جاهایی یادمون میره میشه جزوه باز باشه؟ و استادم قبول کرددددد، سوالش جدید بود اما یه جیزایی سر هم کردم از جزوه و استاد هم کمی کمکم کرد و نمره کاملو گرفتم :) برای درس ارائه هم پاورپوینت خوشگلم رو نشون دادم و حسابی هم مسلط بودم به موضوع و خیلی دوست داشتم ارائه‌م رو. استاد هم گفت خوبه و موضوعش هم خوبه. بعدش هم ارائه های کتبی کوتاه و بلندم رو نشونش دادم و کلا سه تا سه گرفتم :))))) 

در ضمن میانترم مهندسی هم پنج از شش شدم، خدایا شکرت :))))

 

پ.ن: دارم فرندز جان میبینم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">