مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزای عالی

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۳۱ ب.ظ

دیشب هم به لطف خدا و امام حسین (ع) حسینیه بودیم. خداروشکر توفیق شستن استکان های حسینیه رو پیدا کردم و با دوستم کمی استکان شستیم. هوای نوکراتو داری 🖤 چقدر حس خوبی که در حسینیه میگیرم رو دوست دارم و گریه برای امام حسین(ع) و یارانش. چقدر ممنون و سپاسگذارم که چنین توفیقی بهم داده شده و انشاا... که همیشگی باشه 🖤 و مطمئنم همینطور خواهد بود چون که خدای بزرگم قدرت و مهربانی چنین کاری رو داره. 

 

چند تا آپدیت:

+رفتم مثل قبل چندتا کلیپای اقای پناهیان رو دیدم و چقدر که فوق العاده هستن. 

+بیگ بنگ تئوری تموم شد و من میخوام یه بار همه قسمتاشو بگیرم از اول ببینم به همراه اشنایی با مادر.

+دیشب با بابا رفتم دکتر برای گوشم که آب رفته بود داخلش، گفت کمی پرده گوشم ملتهب شده و قرص داد بهم، خداروشکر خیلی بهترم و نزدیک به بهبودی کامل :) البته مشک خاصی نداشتم فقط احساس میکردم یه چیزی داخل گوشمه که صدای خش خش میده. 

+ شکر خدا رو از بودن و بودن و راهنمایی هاش ❤️

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">