مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بالاخره امتحانا تموم شد :)

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ

خب بالاخره امتحانات تموم شد.امتحان اصول رو امروز دادیم و نمره ش هم اعلام شد که من 15 شدم. راستش فکر میکنم حداقل یک نمره بیشتر باید میشدم!  ولی مطمئن نیستم. اما درمورد الکترونیک حسابی شک دارم.تا جایی که یادمه امتحانم رو بهتر از اونی دادم که نمره ام دوازده و نیم بشه.به هرحال هرچی بود تموم شد و راحت شدیم :)

 و اینکه کتاب "پیرزنی که..."  هم بالاخره چند دقیقه قبل تموم شد.اخرش جالب بود ودر کل بد نبود اما خوب هم نبود.یعنی من دوست نداشتم. راجع به یه سری افراد پیر که چند تا سرقت انجام میدن و به شرایط آسایشگاه سالمندانی که داخلش هستند معترضند و... 


+نمره ی 18 مباحث خیلی چسبید :) خدایا شکرت :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">