مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۱ارديبهشت

واااای بیشتر از یه ماهه اینجا نیومدم! تا به حال پیش اومده بود؟ نمیدونم. چندین روزه میخوام بیام هی یهو یاد اینجا میفتم هی یادم میره. دلم تنگ شده بود و حالا میفهمم نوشتن چقدر ارومم میکنه! حتی تو همین دو خط!

خب اول چند تا اپدیت:

•مطلب سایتم صفحه اول گوگل اومد که بسیار برام خوشایند بود. وقتی دیدمش، اشک شوق جمع شد تو چشمم و حتی کمی گریه کردم! به یاد تمام تلاشام. اما خوشحال شدم بسیار و حس موفقیت و نتیجه بخش بودن بهم دست داد.

•دیروز موهامو رنگ کردم! خوشم اومد و کلی عکس گرفتم و شب موقعی که دراز کشیدم فکر کردم من موهای خودمو میخوام! اما بعذ و به خصوص وقتی با موهای جدیدم بیرون رفتم کلی خوشم اومد و دوسش دارم. تقریبا چیزیه که میخواستم اما نه دقیقا. خداروشکر ولی :) از دو تا ده ربع کم تو ارایشگاه بودم و کلییی خسته شدم. بعذم کلی کارام مونده بود که امروز همه رو انجام دادم خداروشکر.

•دارم روی پیج کتابم بیشتر کار میکنم و خداروشکر خیلی خوب داره میشه. 

•درسته که سرم شلوغه حسابییییی اما خداروشکر ، امروز یکی دو نفر گفتن مشتریای قبلی معرفیم کردن و یکیشون کلی دنبالم گشته بود که خب حس خوبی داشت :)

•دلم میخواد شاد تر باشم و مهربون تر اما خب یکم به خاطر فشار کاری نمیتونم. حالا تکنیک جدیدی که یاد گرفتم اینه: موقع بیخوابی بگی اصلاااا نمیخوام بخوابم میخوام بیدار باشم و خوابت میبره! همین برای تمام چیزا هم کار میکنه. 


خب بعد از اینا، امیدوارم کار خیلی پیشرفت کنه و بتونم بخش بزرگی رو بسپرم به کارمندا، انشاا... و به امید اون روز از خدای مهربون انگیزه و انرژی میخوام. راستی این رو فهمیدم که کار حضوری با چند نفر کنارت بیشتر خوش میگذره! و همچنین کار غیرذهنی (فیزیکی). اما کارمم تقریبا دوست دارم و انشاا... بهترم میشه به زودی. شکر خدای را از همه چی .

 

مژگان ❤😻