مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

سلام بر نوزده سالگی جان :)

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۸ ب.ظ

امروز،نوزدهم خرداد تولد نوزده سالگیمه.

یعنی یک سال دیگه با بیست ساله شدن فاصله دارم.بیست ساله شدن از اون جهت مهمه که بالاخره دهگان سنم "دو" خواهد شد!کلا  نوزده سالگی منو یاد استقلال و اینجور چیزا میندازه.

هجده سالگی عالی بود. هم اسمش هم خودش :)

خب قراره تولدم رو بعد از امتحانات بگیریم و من هنوز مطمئن نیستم یه تولد مفصل بگیرم با دوستان یا اقوام یا یه تولد جمع و جور کافی شاپی.خوشبختانه فرصت کافی واسه فکر کردن راجع بهش دارم! 

امروز دوستان و خونواده عزیزم بهم تبریک گفتن و استوری و عکس پروفایل گذاشتن.در ضمن مامان جان واسم فسنجون درست کرد و  بابا جوجه که هوس کرده بودم. :)

و کلی هم مباحث ویژه خوندم واسه امتحان یکشنبه.

همینا :)


+خدای جان شکرت :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۳)

۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۲ من هم نوزده سالمه
حالتو درک می کنم نوزده سالگی سن شیرینیه من هم تا یه سال دیگه بیست ساله می شم راستی تولدت مبارک 
پاسخ:
بله همه سن ها شیرین هستند :)
مرسی :)
مبارک باشه ایشاالله 120 ساله بشی
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
تولدتون با تاخیر مبارک
کامپیوتری که هستی
تازه هم که 19 سالت شده
اگه واقعا به رشته ات علاقه داری و میخوای موفق بشی الان وقت تصمیم گیری و شروعه
من یه مقدار برام طول کشید و دیر فهمیدم الان قشنگ یه دو سه سالی عقمبم
پاسخ:
ممنون :)
من وقتی هنرستان بودم واقعا علاقه داشتم به رشته ام ولی الان متاسفانه نه چندان. 
اما مرسی از توصیه تون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">