مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

با نهایت تاسف!

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

چقدر بعضی دوستی ها از دور قشنگتره...

+تو دیگه اون دوستِ ایده آل من نیستی... #شیوا

ولی بازم خوبه مریمو دارم!خیلی خوبه...

 

بعدا نوشت: دقیقا در لحظه ای که ازت ناامید میشم بازم امیدوارم میکنی! #شیوا

 

اقا من اینو اردیبهشت ۹۵ نوشتم. الان تیر ۹۹ هستش. اینو خوندم و کلیییی خندیدم :))))) من الان مدتیه شیو  رو خیلی دوس دارم. قبلا هم داشتما اما نمیدونم چی شده که این رو نوشتم :))) خلاصه که شیوا اگه یه روزی اینو خوندی منو ببخش =)))))) و بدون دوستت دارم 😂✋🏻

میخواستم پاک کنم این پستو اما دیدم با نمکه :)))

 

 

 

 Marii: مژه

 Marii: تمرینا برنامه نویسیا رو بیار شنبه بران

 Marii: برام

 Marii: لدفن

Marii: اون دخدره رو نمیبینمش غیر از دوشنبه ها

Mozhgan: باش

Marii: ممنون

Marii: 😘🤓

Mozhgan: فدات مریمم💛

Marii: 😅

Mozhgan: مرگ خو😂

Marii: این حجم از مودب بودن بی سابقس آخه

Marii: 😂😂

Mozhgan: خب ی لحظه احساس کردم خیلی دوستت دارم 😁😝

Marii: فقط یه لحظه

Mozhgan: ن متاسفانه ادامه دار بود😅😅

 Marii:  من همیشه و در همه ی لحظات دوست دارم[سانسور! ]

Marii: 🙃🙃🙃🙃

Mozhgan: 😀😀😀😀😀😀😀😀

Mozhgan: جیگرت درادددددد

عاشختممممم

Marii: متاسفانه🙃🙂

 Mozhgan: 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Marii: وظیفته گلم

 Mozhgan: خخخخخخ

Marii: 😂😂😂😂😂

Mozhgan: مریمی

 Mozhgan: من جدی گفدم🙄😁

Marii: میدونم

Marii: خب جدی وظیفته

Marii: 🙄🙄🙄🙄

 Mozhgan: 😂😂😂😂😂😂

Mozhgan: کوفتتتتت

Marii: خیلی میخوامتا😍

Mozhgan: سروریییی

Marii: میدونم وظیفمه😂😂

 Mozhgan: نه نبود

Mozhgan: 😌

Marii: آقایییییییی

Marii: 😂😂😂

Mozhgan: 😅😅😅😅

Mozhgan: خو کوف دیه

 Marii: باشه نبود

Marii: 🙂🙂🙂

Marii: خب

Mozhgan: بای جیجیرم😁😂

Marii: خدافز عشخم

Mozhgan: 😍

 

 

پ.ن:مکالمه ی همین چند دقیقه پیش با مریم جان؛فقط یک فحش سانسور شد!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">