مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۹مهر

فیلم "رسوایی دو" رو بعد از مدتها فیلم ندیدن دیدم.همونجور که درموردش خونده بودم اصلا خوب نبود.

منم و یه لیست از فیلمهایی که باید ببینم :)

حیف که وقت سینما رفتن پیش نمیاد. 

مژگان ❤😻
۲۹مهر

این روزها به درس نخوندن میگذره!! تقریبا هیچی نمیخونم. یعنی خیلی کممممم میخونم.مثلا دیروز امتحان ساختمان داده داشتیم که من با وجود کلی تعطیلی و فرصت برای خوندنش فقط و فقط دیروز صبح توی مینی بوس خوندمش. البته مقداریش رو هفته قبلش خونده بودم سرسری که اون هفته امتحان نگرفت. البته جالب اینجاست که امتحان دوسوالی و یک نمره ای بود و در واقع کوییز بود و من هم یک نمره رو گرفتم خوشبختانه.

بعدش هم کلی بیکاری که وسط این کلاس و کلاس زبان پیش میاد.کلاس زبان هم که بسیاااار خسته کننده.حتی برای منی که زبان رو دوست دارم.

این روزا رانندگی میکنم ولی هنوز باید کسی پیشم باشه.شایدم نباید کسی پیشم باشه ولی کسی پیشم هست! مامان و اکثرا بابا. مثل امروز که بردمش بانک و توی ماشین منتظر نشستم بیاد و در همین حین یه نفر اومد گفت کمی برو جلو منم پارک کنم و اونجا بود که این حس راننده بودنم تقویت شد:دی خیلی خیلی مشتاقم برم دانشگاه با ماشین. یعنی کی میشه برم؟!

لازم به ذکره که شنبه امتحان مبانی مهندسی دارم ولییی میل به خوندن زییر صفر!

و اینکه بعد از مدتها نوبت ارایشگاه دارم و دلم لک زده برای ابروهای برداشته شده و مرتب!

مژگان ❤😻
۲۳مهر

امروز با بابا رفتیم دانشگاه. البته من خودم رانندگی کردم :)))))))

خیلی خوب بود.بعدشم رفتیم یکم خرید و بعد رفتیم دنبال مامانم اینا و غذا خوردیم و برگشتیم خونه و در همه ی این مدت من رانندگی میکردم :)))))))

حدود سه ساعت طول کشید.کلی خوب بود و خوشید:)))))

مژگان ❤😻
۲۲مهر

این روزا دارم تمرین رانندگی میکنم. بزرگترین دستاوردمم اینه که میتونم ماشینو از خونه ببرم بیرون یا بیارم تو:دی! رانندگی تو شهرمم بهتر شده.چند روز پیش مامان بزرگمو رسوندم جایی:) البته بابام کنارم بود.و امروزم بابا اینا رو بردم گلخونه.خیلی خوشم میاد همه رو برسونم یه جایی:دییییی هنوز گواهینامه م نیومده و هنوز نرفتم جاده دانشگاه. ولی بیصبرانه منتظر اینم که خودم با ماشین  برم دانشگاه. به امید اون روز :)


بعدا نوشت :کمتر از نیم ساعت بعد از انتشار این پست گواهینامه م اومد:) به جاده دانشگاه خواهیم رفتتتت:))))))

مژگان ❤😻
۱۸مهر

دلم میخواد کلی استراحت کنم و فیلم ببینم و مجله بخونم و برم بیرون و.....اصلا هم درس نخونم! این روزا به شدت درس نخون شدم. ذخیره رو که اصلا از مسئله هاش خوشم نمیاد پس نمیخونم، آیین هم که نمیپرسه،مهندسی هم چرته، برنامه نویسیم ک خوندن نمیخواد، زبانم که حالشو ندارم،آمار هم که نمیپرسه.با این حساب فقط میمونه ریاضی که اونم از ترس افتادن! البته ساختمان داده هم به قول استاد شیرینه و همم اینکه امتحان میخواد بگیره و مجبوریم.

اما این درس نگارش کلی مقاله اینا میخواد ازمون واسه یه واحد درس که قراره بعدا به دردمون بخوره:| 

منم که کلا پاک پاکم از درس خوندن! نه به اون ترم که حسابی میخوندم نه به این ترم که اصلا به طرز عجیبی دلم نمیخواد برم سمت درس. خلاصه امیدوارم که پاس شم فقط!

واقعا یکی از دلایل درس نخوندم اینه که به هیچ دردی واسه هیچ کاری نمیخوره،من که نمیخوام برم سرکار ولی کلا واسه عیب یابی کامپیوتر خودمونم به درد نمیخوره! دلیل بعدیشم اینه که تنبل شدم زیااد =))))


مژگان ❤😻
۱۰مهر

امروز وقتی توی دانشگاه بودم مامانم توی تلگرام عکس یه ماشین رو فرستاد وگفت این ماشینو قراره بگیریم.رسیدم خونه دیدم ماشین توی حیاطه. این هم از ماشین :) گواهینامم هم که به زودی میاد :) خدایا شکرت کلی :))))


+٢ اکتبر، روز انتخاب اسم برای ماشینتون!

چرا ماشینتون اسم نداره؟ ولی کشتی ها و قایق ها اسم دارن؟ امروز اسمشو انتخاب کنید :)*

اسمشو میذارم  نقره :دییییی 


*از کانال noozha

مژگان ❤😻
۰۸مهر

بالاخره فصل جدید بیگ بنگ تئوری اومد. خیلی دوست داشتنیه فیلمش. شلدون مثل همیشه عاااالیییییه.به خصوص موقعی که قرار بود توی جلسه حرفی نزنه و آخرش طاقت نیورد و اشتباهات بقیه رو تصحیح کرد!

چهارشنبه ها سه ساعتی وسط کلاسها توی دانشگاه بیکاریم و دیروز من نشستم دو تا قسمت اول بیگ بنگ رو دیدم. در ضمن چند روز پیش فیلم بارکد رو هم دیدم که به نظرم اوتقدرام خوب نبود.

مژگان ❤😻
۰۴مهر

قبول شدم:))))))))))

مژگان ❤😻
۰۳مهر

بر خلاف حرف دکتر که گفته بود یازده ماه دیگه ارتدونسی تو برمیداری یک سال و دو ماه طول کشید تا برش داشتم. البته چند باری هم وسطاش به موقع نرفته بودم. به هر حال خیلی خوبه که میتونم دندونامو با زبون حس کنم :دیفقط فک بالا رو ارتدونسی کرده بودم و الانم خیلی راضیم:)

دانشگاه امروز خوب بود و تقریبا زود گذشت به جز کلاس خوااااب آور مهندسی. ولی اصلا یه جوریه که تا تاریک شدن هوا دانشگاهیم. خداروشکر این ترم تعطیلی هامون دو روزه و جونداره!

مژگان ❤😻