مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

موارد جدید :)

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶ ب.ظ

وبلاگ

اون شوخی استاد ک خودمون داریم استاد ابولباسط

 

گفتم بستنی تو هندونه میشه اسموتی بابا گفت میشه لتوس

 

ننه ب مامان برای رب گوجه گف تو خوبی و تو کارخونه ها بودی

ننه بوی گل یاس میده

 

اینک عاشق قسمت های تابستونی کتابام هستم ک دریا اینا هست ب خاطر بچگی های خودمه ک میرفتیم تو جوب بازی میکردیم و توجوب اب بازی و چسبیدن گیاهای سبز ب پا و دیدن موش و نشستن تیوب 

 

 

ننه: وانیل رو میگ لاما چش ندارم ببینم، گفتم چای ریخت رو شلوارم بو جیش میده گف ن پس جیش کردی، گف تو ظرف کوچیک ما غذامیپزیم برا مسخره کردن من. گفتم الان رگ قلبت باز شده احساس خوبی داری؟ گف من همیشه احساس خوبی داشتم. گف من هیچیمنیست

 

بابا بهش گقتم قرص کلسیم میخوام خودش پاشد رفت بیاره برام. با اینک پاش شکسته. همیشه خوشحال میشه کمک کنه سوالی چیزیازش بپرسیم. 

 

بابا ب ننه گفت سرتو ببر بالاتر برا مغزت خوب باشه، ننه: دیگ حالا قلبمو درست کردم مغزمم درست کنم. مغزم درست میکنن؟ بابا: تومغزت خوبه. ننه: عه خوبه؟

 

بابا صداشو بچگونه میکنه ب مامان میگ مژگان دیروز میگفت من جیگر میخوام امروز خرید 

 

ستاره فهمیدم فشارم پایینه فورا دوغ خرید برام

 

ننه میگ از بس لباس خوب پوشیدی حالا این تی شرت زشت باعث میشه چشام پاره بشه. :) یا اون دمپایی ک داشتی میخواستم گریه کنم

 

اینک مامان همیشه هوامونو داره اگ چیزی بشه میتونیم روش حساب کنیم و همینطور بابا همیشه ج میده میدونم 

 

ننه مهمون داشت بعد ک رفتن گفتم تلویزیون نمیبینی؟  گفت مامانت گفته تلویزیون روشن نکن حرف بزن باشون زشته. گفتم مگمیخواستی ببینی ؟ گف اره دیگ حرفی نداشتم اخه :))) اون شبم ما خونشون بودیم از جلو تلویزیون جم نمیخورد میگفت شما بیاین ایناتاق 

 

اینک بابا گفت مژگان خانوم اومده؟ جمعه. 

 

اینک ۱۳ بهمن ادیت کتابم تموم شد و ی بار سنگین برداشته شد و حس عالی و احساس کردم نتیجه فوق العاده میشه
 

اینکه امشب رفتیم بیرون با نیلو ستاره سپیده و خیلی خوش گذشت و کلی خندیدیم و چند ساعت تو کافه بودیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">