مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

نویسندگی خلاق و بقیه ماجرا

سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴ ب.ظ

نمیدونم اینجا نوشتم یا نه، اما تازگیا کار تولید محتوا توی سایت خارجی رو شروع کردم و نمیدونم چی میشه اما واقعا امیدوارم نتیجه خوب بشه به امید خدا. امشبم رفتم روش کار کردم و اینکه یه ویدیو معرفی کتابم درست کردم. همینطور یکم اتاقمو مرتب کردم و گلای پژمرده صورتی ام رو ریختم دور تا فقط خوبا بمونن. یکمم جواب پیام کاری دادم و خلاصه خیلی عصر و شب مفیدی بود. با مامان هم عصر رفتیم بیرون برای چند تا کار کوچیک. 

اگه انقدر هر شب مفید باشه یا بیرون برم خیلی خوبه ها :) ضمنا با یه چیزی به اسم نویسندگی خلاق هم مواجه شدم تو این سایته که حس میکنم دقیقا همون چیزیه که همیشه دنبالش بودم: شغل مورد علاقه ام. منظورم داستان نیست. منظورم متن خلاقانه درباره چیزای مختلفه. امیدواااارم واقعا تو این زمینه بتونم کار کنم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">