مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

برکت امام حسین (ع)

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۴۷ ب.ظ

اکثر این شبا رو به لطف خدا و امام حسین (ع) توفیق عزاداری داشتم و نگم از حال خوبش. اما میخوام اینو بگم. دیروز مشکلی پیش اومد مجبور شدم برم جایی برای انجام کاری که باید نوبت میگرفتم. اونجا تقریبا سی نفر جلوم بودن. رفتم سواا کردم از خانمه چقدر طول میکشه گفت نمیدونم. همون موقع یه اقاس مسنی بهم نوبتش‌و داد که دقیقا نوبتی بود که رو تابلو بود. و همون لحظه کارم انجام شد. واقعا نمیدونم که خودش کاری نداشت چرا نوبتشو داد بهم و... ولی واقعا مطمئنم که معجزه از طرف امام حسین (ع) بود.

 

ضمنا دیشب یه فکری به سرم زد برای ادامه کارم که برنامه ریزی کردم و کلاس زبانم ثبت نام کردم در جهت همین هدف. و باز اینم میدونم از برکت امام حسین (ع) هست. خیلی خوشحالم. 

شکر خدای حسین (ع) را.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">