مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزای خوب

دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷ ق.ظ

+دیروز رفتم کلاس زبان که خیلییی خوب بود یه جمله گفتم استفاده گفت ساختار و همه چیش عالی بود. بعد رفتم سوپرمارکت کیکای مورد علاقم رو گرفتم و رول دارچین و پفک. بابام البته گفت کیک نمیخوره. رول دارچین هم خوشمزه بود اما موادش کم بود. در اخرم اومدم خونه کلی کتاب بادام رو خوندم. 

 

+امروزم بعد کار یوگا کردم که فوق العاده خوب بود خیلییی زیاد. حس عالی ای دارم ینی. بهدش رفتم سریع دوش گرفتم و جلسه داشتم که خداروشکر کوتاه بود. الانم فسنجونمو خوردم و میخوام زبان بخونم. عصر قراره لپ تاپمو ببرم جایی برای قیمت و شاید بفروشمش. دیگه چی؟ حس خیلی خوبی دارم خدایا شکرت برای همه چی.

 

+البته که در کل ته دلم غم داره برای کشورم. از خدا میخوام هرچه زودتر این قضایا تموم بشه و بهترین اتفاقات برای کشورم و هموطنام رخ بده.

 

+عملکرد امسالمو خیلی دوست دارم. کار کردن، زبان خوندن و یوگا. امیدوارم به زودی بتونم نویسنده انگلیسی بشم و به این هدفم برسم. شکر خدای را از همه چیز.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">