مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

جمعه

جمعه, ۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲ ق.ظ

دیگه اینترنت شبا هست، معنیش اینه که کمتر اینجا میام! اینجا اومدن خوبه واقعا حس خوبی بهم میده امیدوارم نذارم کنار.

این روزا رمان انگلیسی رو شروع کردم میخونم، هر باز چند صفحه. معنی بعضی کلمات رو نمیدونم ولی با این حال معنی کلی هز صفحه رو میگیرم. چیز خاصی تغییر نکرده همون زبان و کار و کتاب و گاهی بیرون. یه کت پاییزه سیاه سفید سفارش دادم که خیلی دوسش دارم و ذوقشو دارم. برنامم اینه امسال به جز این فقط یه پالتوی دیگه بگیرم ترجیحا سرخابی از نعیمه محسنی و بعدش یه سری چیزا برای ست کردن باهاش. همین.

دیگه اینکه منتظرم ایرپاد پرو ۲ هم بیاد بخرمش. ایرپاد ۲ صدای ضبطش وقتی تو محیط نویز و صدا هست خوب نمیشه. و اینکه ایرپاد پرو.۲ خیلی امکاناتت دیگه هم داره. مخصوصا نویز کنسلینگ رو دوست دارم.

و اینکه خیلی خوشحالم پاییز داره میاد با هوای عالیش. حس خوبیه. شبا که وقت اضافه دارم دلم میخواد شروع کنم مقاله انگلیسی سفارش بگیرم. و دیگه؟ صبحای جمعه چقدر خوبه واقعا، حس خوبی دارم ماسک اینامو گذاشتم و نشستم کتاب الکترونیکی میخونم. ناهار کباب داریم و امیدوارم عصر بریم کافه ای چیزی ولی شاید بریم باغ که اونم خوبه.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">