مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کتاب

چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵ ب.ظ

داشتم فکر میکردم نیاز دارم به یه کتاب با داستان ساده مه شاید به نظر یکم ضعیف بیاد ولی خس و حال خوبی داره مثل کتاب قرارمان کافه کاپکیک که واقعا مودش رو دوست داشتم. برای همینم تصمیم گرفتم زندگی شگفت انگیز ربه کا: شوق خرید رو شروع کنم و فعلا پونزده صفحه ازش خوندم ولی حس خوبی داره.

راستش کتاب کاغذی واقعا گرون شده البته مثل همه چی و ترجیح میدم ماهی دو سه تا بیشتر نخرم. از طرفی کلی کتا الکترونیکی هست و اگر کتاب الکترونیکی موجود باشه اولویتم اون هست. 

 البته کتاب ارزشش رو داره عا ولی تا وقتی ارزون ترش هست چرا گرونه رو بگیرم. هرچند کلی پول خرج چیزای مختلف میکنم ولی دلم نمیاد بیشتر از ماهی دو سه تا کتاب بخرم! شایدم یه روز برم شهر کتاب یهویی ده تا بگیرم بیام چون خیلی کیف میده :) اما فعلا میخوام آتش پنهان که تموم شد چیزی نخرم تا ماه دیگه و کلی الکترونیکی بخونم انشاا...

 

+امروز رفتم رایتینگ که نوشته بودم و تغییر دادم و فکر کنم خیلی بهترش کردم. امیدوارم خوب باشه واقعا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">