مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

جمعه قشنگ

جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۱ ق.ظ

واقعا دلم میخثاد بیشتر توی زمان جال باشم. باید یکم مدیتیشن کنم و اینا. دز ضمن یه رایتینگ نوشتم عاشقش شدم و فکر میکنم خیلی خوبه، امیدوارم نظر استاد هم همین باشه. خیلی روی زبان دارم کار میکنم و همچنین دارم گرامرلی قدیمی ساده رو هم میخونم که اگه نکته ای یادم رفته یاداوری بشه. 

دیگه ؟ الان برم گلدونامو اب بدم شاید یکم مدیتیشن کنم، مرتب کردن اتاق و این چیزا. حموم بودم باید موهامم سشوار کنم. جمعه ی قشنگیه خداروشکر :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">