مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بارون پاییزی قشنگ و هوای سرد و به به

چهارشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۳۳ ب.ظ

امروز روز فوق العاده خوبی بود. البته بی نقص نبود که خب زندگی همینطوره و خیلی زیباست! فکر کنم خیلی وقته این حس رضایت عمیق رو نداشتم و البته اتفاقات امروز باعثش نشد ولی بی تاثیر نبود. 

خب امروز بعد کار دل درد داشتم و کمی استراحت کردم. بعد خوب شدم اما مامان و ستاره ارایشگاه بودن و ماشین نداشتم پس تصمیم گرفتم نرم کلاس زیان. بیست دقیقه از الارم گذشته بود که گفتم هوا به این خوبی اولین بارون پاییزی امسال و واقعا حیفه خونه بمونم. و احتمالا این هوا و درس خوندن منو یاد روزای دانشگاه میندازه. برای همین پاشدم سریع حاضر شدم اسنپ گرفتم رفتم کلاس. برگشتنی مامان دنبالم اومد و تو بارون رفتم اشتباهی اون طرف خیابون ولیییی خیلی خوب بود. اخ که چقد بارونو دوس دارم. 

بعدم اومدیم خونه موهای قشنگ مامانو دیدیم و حرف زدیم و اینا: من رفتم سراغ مقاله انگلیسی و تمومش کردم. بعد هم که الانه! بارون میاد و صدای بی نظیرش. چه حس خوبی دارم واقعا. حیلیییییی خوب. خدایا شکرت برای همه چی. خدایا لطفا حال مردم کشورم رو هم خوب کن. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۱۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">