مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

حس خوب

يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱ ب.ظ

دو هفته پیش یه کتونی سفارش دادم که نرسید. جواب پیگیری رو درست نمیدادن و از ادمینشون متنفر شدم. اخرش مدیرشون فقط با تهدید اینکه تو توییتر پخش میکنم تا ریپورت بشه پولمو پس داد. و خیلی خوشحالم! میدونی پولش انقدر نبود ولی متنفرم از اینجور ادما. به هرحال یه مقدار کمیش رو صرف خیریه کردم. ارزو میکنم دنیا جوری بشه که هیچکس هیجوقت دست به این کارا نزنه. که همه خوب باشن و انسان. 

کلاس زبان هم خوب پیش میره. هفته دیگه یکشنبه امتحانه. امروز بهت کلاس رفتم عابر بانک و ورک بوکم رفت بین عابر بانک و دیوار! مامانم میگن فردا برام میاره. خیلی مهم نیست ولی بد نیست که باز داشته باشمش. 

و اینکه شاید دس قردا برم ارایشگاه. برای لایت مو بعد مدتها. حس خوبی دارم بهش :)

خدایا شکرت برای همه چی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۱۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">