مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

ارایشگاه

جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ

فردا قراره برم برای لایت موهام و خیلی از این بابت خوشحالم! هم برای لایت که خیلی وقته منتظرشم و هم برای اینکه امروز کار تخصیص فایلها و یه سری کارای شنبه ام رو انجام دادم و فردا به محض بیدار شدن میرم یک سری فایلها رو ارسال میکنم و میمونه یه تعداد که مامانم قراره لپ تاپمو بیاره بفرستم. نمیدونم کارم قراره چقد طول بکشه اما امیدوارم زیاد طول نکشه. یکشنبه هم امتحان دارم که خوندمش یک دور و نصفی. فردا عصر یک دور دیگه درس سه و چهار رو میخونم و یکشنبه هم باز دوره میکنم و همه چی خوب میشه. :)

امزوز تصمیم گرفتم بیشتر به چیزای خوب زندگیم دقت کنم از چیزای بزرگ گرفته تا خیلی کوچیک. اینجوری یه موضوع خوب برای فکر کردن دارم و قدردانی هم همیشه خوبه.

*حس میکنم فردا قراره برم اردو! توی دو سال و خرده ای گذشته فکر کنم اولین باره تقریبا که قراره برم جای خوبی با خوراکی های خوشمزه و سرکار نباشم صبح رو! اونم تازه صبح شنبه که شلوغ ترم!

شکر خدای را از همه چیز. خدایا خودت بهترینا رو برای هممون بخواه لطفا.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">