مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزای شلوغ

دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۰۵ ب.ظ

وای خدا میدونه چقد این دو روز شلوغ بودم. دیروز امتحان زبان داشتیم که بخش لیسنینگ خیلییی استرس زا بود و بعضی جاهاش سخت ولی استاد گذاشت یک سوال ازش بپرسیم که خوشبختانه سوالی کت پرسیده بودم گزینه اس استباه بود و درست کردم البته درستشو نگفت.

بعد رفتیم خونه مامان بزرگ ث لپ تاپمو بردم برای مقاله انگلیسسی که نصفشم خونه نوشتن. امروزم ساعت یک جلسه داشتم و دو ارایشگاه و بعد مقاله و بالاخره یکم اروم تونستم بشینم. اخیششششش. خیلی حس خوبی پیدا کردم و مدتها سرم انقد شلوغ نبوده الانم پراکنده مینویسم چون میخوام فقط برم استراحت کنم کتاب بخونم و فیلم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">