مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

چیزای جدید

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

یکی از هدفای امسالم امتحان کردن چیزای جدیده، و از وقتی سفر بودیم شروع کردم. صدف هشت پا پشن فروت دراگون فروت بلوبری کیوانا اینا رو امتحان کردم به جز بلوبری گه یکم خوب بود بقیه نبودن. برندای حدید خوراکی پنیر کبابی و سوسیس کبابی امروز امتحان کردم که از بینشون نوشیدنی استوایی و بسکوییت عالی بود. نودل با طعم کاری هم گرفتم اها یه چیپس جدید با طعم سس الفردو هم گرفتم خوشمژهههه بود با اینکه سس الفردو قبلا دوست نداشتم بیشتر طعم قارچ میداد. البته وقتی حرف از چیزای جدیده منظورم خوراکی نیست فقط اما چون خوراکی برام مهمه کلا خب اینم بخش مهمی از تجربیات جدیدم میشه. یه چیزی که دوست دارم امتحان کنم پرش از هلکوپتر هست فکر کنم اسکای دایوینگ باشه اسمش واقعا دلم میخواد اما میترسم. غواصی هم نرفتم. اماااا شیرجه تو اب که قبلا انجامش دادم دلم میخواد شجاعتشو به دست بیارم بازم انجام بدم و کلا رفتن به اعماق استخر. 

خب این از این. چند شب پیش ستاره اومد اتاقم حنای هندی قشنگی برام کشید اما دفعه بعد فقط میخوام یه کلمه کوچیک بنویسم. و با هم کلی وقت گذروندیم خوش گذشت. خاطره نونوا بازی خونه مامان بزرگ رو گفتیم و همینطور خاطره درخت یاس. امروزم یه درخت یاس خرید بابا به خواسته من و بوته تون فرنگی و برای ستاره بوته گوجه گیلاسی . دلم میخواد کلی توت فرنگی بکارم.  یه شعرم هی میخوندم موقعی که ستاره اومد که قبلا بابام میگفت سایه نکن توت خشکه :)))))

+یه خاطره از قشم یادم اومد. ستاره جدا میموند تو مغازه های بازار بهش میگفتم با ما باش خطر داره . احر گفتم ببین تو رو میدزدن کلیه ها تو درمیارن توی بدنتو پر کاه میکنن و میفرستن دم هتل :دی. و اینکه یه تئاترم براشون بازی میکردم که درمورد تهران بود حالا اینجا نمینویسم =))))) کلا تو سفر همش به چیزای مسخره میخندیم که خیلی خوبه :) کاش امسال کلی بریم سفر کوتاه. مثلا کویر و لاله واژگون و همینطور شمال و احتمالا استانبول یا دبی. اگه خدا بخواد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">