مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

گلت

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۳ ب.ظ

خب تصمیم گرفتم واقعا بیشتر بیام اینجا جتی اگه تو پیجم همه چیو گذاشتم. 

اول از همه اینکه دیروز با دوستم فاطی رفتیم بیرون و خیلی خوش گذشت. مثل همیشه کلی حرف زدیم و مرغ خوردیم و اینا بعدم بارون میومد کل مدت و زیر بارون یکم رانندگی کردم. البته ماشین از کافه دور بود مجبور شدیم زیر بارون بریم که کیف داد اما نگران لباسام بودم :)

دوم اینکه دیروز با نگار دعوام شد به خاطر اینکه قرار سینما داشتیم و کنسل کرد و این چندمین دفعه بود چنین کاری می‌کرد هرگز چیزی نگفته بودم اما این بار گفتم یعنی چی و ارزش قائل نیستی واسه وقت بقیه واینا آخرش از دستش ناراحت شدم چون توهین کرد و من کسی بودم که همیشه تلاش کردم هرچی میدونم بهش بگم راهنماییش کنم و خیرخواهش بودم و این رفتارش برام باورنکردنی بود. به هرحال فعلا باهاش حرف نمیزنم و بعید میدونم هیچوقت بهش بتونم به اندازه قبل نزدیک بشم. مخصوصا به خاطر همین کنسل کردن هاش و این رفتار که فکر نمیکنم دیگه هیچوقت بهش بگم بریم بیرون ولی آدم از آینده کامل خبر نداره،

بعد اینکه امروز بریون خوردیم که خیلی دوس دارم و شب هم گل$ت توت فرنگی درست کردم که خوشمزه نبود اما شکلش رو دوست دارم واسه مهمونی. به نظرم با یکم تغییر در رسپی خوب بشه. از طرفی دلم می‌خواد کتاب آش:پزی )ش»ب ط)))یب@ه رو بگیرم تا از روش یکم خوراکی درست کنم. هم شیرینی بدون شکر هم غذا اصلی البته جدا می‌خرم ببینم خوبه یا نه.

همین دیگه. فردا هم که نمایشگاه کتاب شروع میشه و قراره دو سه تا کتاب بخرم آنلاین. 
پی نوشت: چند نفر همش میان اینجا مطلب میخونن حالا چک نکردم ی سری آدم خاصن یا متفاوت اما واقعا جدی میگم که دلم نمیخواد مطالب منو کسی بخونه و برام عجیبه کسی این همه بی توجه و بی ملاحظه باشه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">