مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزهای بهاری قشنگ

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۳ ب.ظ

*امروز یه جلسه خیلی بامزه داشتم با مدیر یک موسسه روانشناسی و میگفت می‌خواد پز من رو بده چون این بار خودش استخدام کرده و از استخدام قبلیا راضی نیست و با اعتمادبه‌نفس برو بگو بهم موضوع بدین و وقت ندارم و اینا و خیلییی بامزه بود برام رفتارش =)))

* واسه روز دختر مامانم امشب من و خواهرم رو برد بیرون لازانیا خوردیم و معرکه بود. همیشه لازانیا رو تو خونه پخته بودیم و اولین بار بود بیرون میخوردم (ستاره قبلا هم بیرون خورده بود) و واقعا خوشمزه بود و دیگه تو خونه درست نمیکنم :)

* چقدر هوا خوشگل و البته عجیبه. سال‌های قبل این موقع کولر لازم بود اما الان انقدر سرده که من ی چای خوردم و دو تا لباس پوشیدم و هنوز یکم سردمه و پاهام یخ زده. البته خوبه ها اما برام عجیبه. 

*امروز مدیتیشن کردم و این به علاوه ژورنالینگی که اینجا دارم عالیه واقعا. بهم حس خوب و درست بودن میده. خداروشکر و امیدوارم ادامه دار باشه.

*برم یه اپیزود از پادکست مورد علاقه ام گوش کنم (این نقطه) خیلی خوبه و کلی چیزای مفید میگه

*و اینکه امروز کلی کتاب سلام زیبا رو خوندم و امیدوارم امروز یا فردا تموم بشه. از نمایشگاه هم دو کتاب خریدم یکی دوکبوکی یکی بازی های میراث که میگن جالب هم نیست. موندم چرا کتابای جدید تو طاقچه نمیاد شاید بعد نمایشگاه بیاد یعنی امیدوارم البته من که فعلا اشتراک بی نهایت خریدم 

*اینم بگم و برم، میخوام تراپی رو شروع کنم منظم و خیلی ذوقشو دارم. قبلا چندباری جسته گریخته و کوتاه رفتم اما الان میخوام هفته ای ی بار برم و ادامه بدم به نظرم در حال خوب بسیار موثره

*اها اینم هست یه لیست از بلاگرهای مورد علاقه‌م درست کردم فقط اونا رو میخوام ببینم استوریاشونو چون حس خوب بهم میدن

* بازم هست :))) سرکار شلوغ شدم بعد مدتی و باید استخدام داشته باشم. به امید خدا که خوب پیش بره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">