مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

یک شغل

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۸ ب.ظ

در حالی که پشه اتاقم داره وز وز میکنه، مینویسم :) خب امروز تصمیم گرفتم فقط بچسبم به شغل خودم. مدتها و حتی سالهاست که دنبال یه شغل دیگه هم می‌گردم و اذیت میشم اینجوری. درسته که شغل من از هشت صبح تا ۱۱-۱۲ هست عموما، اما عملا کل روز دارم پیام جواب میدم و استرس و سختی هم داره، بنابراین اینطوری هم تمرکزم ی جا میمونه و بهتر میتونم کار کنم و هم حس بهتری دارم و استرس کمتر.

خداروشکر به خاطر این تصمیم! راستی خیلی هم منتظری خبری از سمت کتابم هستم این روزا و امیدوارم به لطف خدا خبر خوبی باشه. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۲۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">