مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کاردستی میسازیم :-D

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ب.ظ

فکر کنم برای اولین بار در عمرم یه کار اینجوری کردم! 

یه کارت پستال ساختم.برای تولد مادرم که بیست شهریوره.هیچوقت چیزی رو خودم نمیسازم چون استعداد اینکارو ندارم!با اینکه دوست دارم. گاهی هم حوصله و فرصتش نیست.ولی ایندفه خیلی دلم خواست به مادرم یه کارتی بدم که خودم ساختم. با اینکه عالی نشد ولی تقریبا خوبه.


+امیدوارم مادرم خوشش بیاد.کادو هم مطمئن نیستم چی خواهد بود.

+گوشی z ultra در کنار تمام خوبیهاش، دوربین خوبی نداره! همونجور که تو عکس پیداست.البته این عکس با افکته.بدون اون که دیگه...

+یکم رنگ و لعاب کارته کمه!

+کاری از مژگان هفت ساله!!!!:-D 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

پیشاپیش تبریک میگم 
شما هم کمی بیشتر تلاش کنید مهدکودک ها استخدامتون میکنند :))
پاسخ:
ممنون. 
:دیییی
اتفاقا خیلی خوشگله ک
یا حداقل در برابر کارای من خوشگله :/
پیشاپیش تبریک میگم
پاسخ:
:دی!! 
چشمات قشنگ میبینه واقعا ;) 
ممنون. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">