مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

امتحان عملی

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ب.ظ

امشب درحالی که داشتم تست میزدم برای امتحان آیین نامه مربی رانندگیم بهم پی ام داد و گفت سرهنگ امتحان این دفعه خیلی سختگیره و اصلا امتحان عملی نده تا هفته دیگه. 

امروز ظهر رفتم تمرین کردم. و خب آماده تر شدم. ایشاا... آیین نامه رو قبول شم تا بعد ببینم چی میشه.



بعدا نوشت: مربیم راست میگفت،سرهنگه هممونو انداخت!مربی بهن گفت منم که مربیم برم ویش این امتحان بدم ردم میکنه! (یه مربی دیگه هم بهم اینو گفت).سرهنگه گفت استعدادت خوبه ولی استرس داری و دقت نکردی:((((((((((((( تازه من خیلیم خوب رفتم.:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۵۵ بلبل الشعرا
من به نظرم اومد آدم از دست سرهنگ سختگیر قبولیش رو بگیره یه شیرینی خاص دیگه ای داره. البته اگه اهل مبارزه باشی:-):-)
پاسخ:
خودمم خیلی دلم میخواد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">