مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

اکشـن 😆

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ

مدتیه آی فیلم "مرگ تدریجی یک رویا"  رو میده. مادرمم پای ثابت این فیلمه.(البته هربار که یه فیلمی تموم شه سریع جایگزینی براش پیدا میکنه!) خلاصه که منم گاهی در خلال بازدید از کانال های تلگرامی این فیلمو نگاه میکنم.فیلمش به نظرم نسبتا خوبه و چیز حرص دراری نداره!! البته به جز ساده لوح بودن شدیییید مارال. (میگم خوبه معنیش این نیست که پسندیدما،فقط معنیش همون جمله ی بعدیشه!!!)

حالا از اینا گذشته با تموم شدن بیگ بنگ دیگه فیلمی ندیدم . آسپرین رو هم تا سه قسمت دیدم شاید بعدا بقیشو نگاه کنم. این همه فیلمای خوبی هم که اومدن سینما هیچکدوم رو ندیدم و کلی افسوس خوردم براش.البته حتمااا سی دی شونو میگیرم.خواهرمم مدتیه سریال غیرایرانی مورد علاقه من دانلود نمیکنه و گیر داده به یه فیلم خیلی خشن که  بعد از شنیدن وصفش(حتی قبل از اون) مایل نیستم بیینمش. 

دیگههه خیلی هم شبکه م//ن و تو رو نگاه میکنم. خیلی ضد ای/رانن خدایی! من به اینجور حرفاشون کاری ندارم.کلا سرگرم کننده س شبکه شون.  خیلی اهل فیلمیم ما:پی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

من برخلاف شما هستم در فیلم دیدن :)
آخرین سریالی که دیدم فرار از زندان بوده :))
پاسخ:
چرا؟؟فیلم که خوبه:)
منم اونو نصفه نیمه دیدم.خیلی خوب بود. 
۰۵ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۵ پریســآتیـــس (:
ولی آدم رو از ڪار و زندگی میندازه گاهی :/
پاسخ:
اگر یه سریالی دانلود کرده باشی و گیر بدی بهش که دیگه هیچیییی:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">