مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

نمره های بسیااار بالای بنده

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ب.ظ

امتحان ساختمان داده رو با 12.5 و ریاضی رو با 10 پاس کردم. 

معدلم تا الان 11.50 و نسبت به ترم قبل شش نمره کمتره. 

[ اشکهایش را پاک میکند ]  😀😀😀😀😀😀😀😀😀

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۱۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۷ پیمان محسنی کیاسری
مگه نمرات الان اومده؟! امتحانات رو دادین؟!!!
امتحانات من هنوز شروع نشده و سوم ماه بعد تموم می‌شه.
فکر می‌کردم دانشگاه‌ها حدودا موازی کار می‌کنن

پاسخ:
ما درحال امتحان دادن هستیم از اول هفته ی گذشته.نمراتم گاهاً میزنن توی سایت
فرجه نداشتیم. 
امتحانات خواهر من هم از امروز شروع شد تا فکر میکنم دوم بهمن.
۲۰ دی ۹۵ ، ۰۲:۰۴ زهرا هستم
نرم افزار میخونی؟
پاسخ:
بله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">