مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

ذخیره و فرمولاش :////

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ب.ظ

هر نمره ای رو که میزنن بیشتر تاثیرات درس نخوندن و به در و دیوار زل زدنم رو میبینم :)

به جز آیین که هجده شدم بقیه نمره هام تا الان افتضاح هستن. 

امتحان زبان فنی رو هم که رسماً فقط ترجمه ی جمله ها رو از روی یه فایل پی دی اف خوندم و کلمه هیچی حفظ نکردم و تمرین و مخفف و...  هم که هیچی. خلاصه بد نبود و امیدوارم حس درس خوندن واسه ذخیره بیاد :/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

منم حس درس خوندن ندارم
امیدوارم حس پیدا بشه تا آخر امتحانا

جالبه ولی خودمو تو ترم بعد میبینم که حس درس خوندن دارم ولی ترم بعدم...
پاسخ:
D:
من ترم قبل حسشو داشتم این ترم نه :)
 امیدوارم حسشو پیدا کنین :)
۱۸ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۳ من مُبهم
نهایت تلاش کردن برای اهدافت را کاملا درک میکنم:))
تو باقی امتحانات موفق باشی
پاسخ:
:)))))
ممنون. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">