مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزهای خوش تعطیلات میان ترم :)

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ

راستش با نزدیک شدن به شروع ترم سه حسم  مثل یه بچه ایه که قراره بره سوم دبستان و الانم بیستم اینای شهریوره :دی

یکم استرس دارم. بیشتر دلیلش اینه که آمار رو افتادم. حالا البته دانشجویی که درس نیفته که دانشجو نیست :دییی

این روزایی که بیکارم یا فیلم میبینم یا مجله ی ایده الِ عزیزم رو میخونم  یا بیرونم  و اینا. خوشبختانه بیشتر فیلمایی که میخواستم ببینم و وقت نمیشد رو دیدم.مثل فروشنده و دختر و... بازم قراره ببینم.

فقط مونده برم دکتر ارتدونسیم که دندونامو چک کنه که به زودی میرم.امشب احتمالا بریم خونه ی عمه و فردا هم بریم مجتمع پارک شاید. امروزم رفتم بیرون تنهایی و  کت چرمی که دلم میخواست رو خریدم. از الان هیجان زده ام واسه خرید عید :)))) همیشه همینجورم من.دوست دارم این کودک درونمو =)))) امروز حال خوبی دارم کلا:) ادامه دار باشه ایشاا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">