مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

ترم سه ی دوست داشتنی :)

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ب.ظ

درسای ترم سه رو دوست دارم. Cisco packet tracer در شبکه رو دوست دارم.وقتی روتر هارو وصل میکنی به سوییچ و یا به روتر دیگه و آی پی هارو تنظیم میکنی و استاتیک مینویسی و بعد پیغام successful رو میبینی خیلی حال میده :)

وقتی واسه الکترونیک یه مدار روی تابلو میکشه و ما سریع میبندیم و محاسبات رو انجام میدیم دوست دارم.

وقتی واسه پایگاه کد مینویسم و جدول ها با موفقیت ایجاد و مقدار دهی میشن و با دستور select میبینیمشون،وقتی میرم خونه کدای مباحث رو نگاه میکنم و خودم تغییر میدمشون تا بهتر و بیشتر یاد بگیرم،حتی خوندن اصول رو هم دوست دارم. :) البته عملی هارو خیلی بیشتر دوست دارم. :) من عااااشق ترم سه ام :)))))


پ.ن: امروز با زهرا و فاطمه و شیوا رفتیم پارک نزدیک دانشگاه. کمی راه رفتیم و البته به سمت سرسره و تاب هم رفتیم. واسمون کوچیک بودن :) تصمیم بر این شد که چهارشنبه بعدی واسه ناهار بریم اونجا ایشاا... فاطمه رو نمیدونم ولی ماها که نرفته بودیم. اونم بعید میدونم رفته باشه قبلاً. و اینکه زود برگشتیم خونه. یازده به جای پنج.چون میخوایم واسه مباحث جان درس بخونیم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۱۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۰ قالب بلاگ رضا
موفق باشید
پاسخ:
ممنون.همچنین :)
اصلا کامپیوتر و برنامه نویسی و اینا بهترینه
رو دست نداره
هر لحظه اش لذته
این مسخره بازی هایی مثل ریاضی رو ازش حذف کنن عالی میشه
پاسخ:
بله همینطوره.
ریاضی و آمار و :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">