مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

مباحث وییییژه :)

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ب.ظ

و امتحان مباحث... :)

چقدر سخت بود.البته من شخصاً فکر میکنم اگه یکم بیشتر و با دقت تر خونده بودم مطمئناً خیلی بهتر میدادم امتحان رو.کل هفته هی موکولش کردم به فردا. البته به جز پنجشنبه که خوندمش.دیروز هم شروع به خوندن کردم ولی برنامه های اخرو دیگه خوب نخوندم. یکی از برنامه های مهم هم کلا نادیده گرفتم. یکی دیگشونم خیلی کم و یه جاهاییش رو خوندم.

البته منظورم این نیست که کدارو حفظ نکردم ، منظورم اینه نرفتم شکل کلی دستورات رو بخونم یاد بگیرم یه جاهایی.واسه همینم میتونم بگم امتحان بد نبود. البته بازم هیچی معلوم نیست.یه برنامه داده‌بود که قرار بود نیاد.ای بابا از دست استاد :)

حالا امید به خدا ببینیم چی میشه دیگه. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">