مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

هفته نوشت

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ

نمرات میانترم زبان ماشین رو امروز بهمون گفتن.من از سیزده، ده شده بودم. سوال اخرمو که میدونستم اشتباهه [موقع امتحان جواب همون سوال روی تابلو بود ولی من اصلا تابلو رو ندیدم و روم اون طرف بود]. یکی دو تا سوالم بی دقتی کرده بودم.ولی خب بازم خوبه دیگه.

دیروز کلاس مباحث تشکیل نشد.اصلا دلم نمیخواست برم سرکلاس مباحث.دوازده و خرده ای امتحان اصول سرپرستی [که خوب هم بود ] رو تموم کردیم.نشسته بودیم که سه کلاس شروع بشه دو و خرده ای توی کانال زدن که کلاس تشکیل نمیشه. خلاصه بسی خوشحال گشتیم و برگشتیم. 

روز دوشنبه هم وقتی داشتیم میرفتیم دانشگاه بارون میومد و خیلیییی خوب بودددش.سر آز یه مدار سخت رو باید میبستیم که بستیم و مدار بعدیش رو خیلی سریعتر تموم کردیم.و زودتر از موعد اومدیم خونه.استاد به بچه ها گفت به ما بگن هفته ی دیگه آزمایشگاه رو نریم.چون ما مدارامون رو بستیم :))))))) خوشحالیم چقدر :)


پ.ن: درمورد روزای هفته از آخر به اول نوشتم :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">